Briefpanel.pl

katalog firm

Dodaj firmę

 

O nas

Serwis briefpanel.pl zawiera interesujące artykuły i aktualności z branży marketingowej. Ponadto, w serwisie można umieścić wizytówki firmy. Jeżeli jesteś właścicielem firmy marketingowej dodaj wpis darmowy lub wpis premium w naszym katalogu stron www.

Artykuły

e-handel
07-08-2015

E-handel - jak poprawić efekty

Co wpływa na efekty handlu elektronicznego?

Ta gałąź handlu, znacznie wpływa na wzrost przychodów w firmie, ponieważ otwiera dodatkowy kanał sprzedaży. Warto więc zwrócić uwagę na elementy, które wpływają na jego efektywność

1.    Programy lojalnościowe
Narzędzie to jest bardzo przydatne ze względu na utrzymywanie dobrych kontaktów z klientami. Za pomocą odpowiednich elementów (zniżek, bonusów lub punktów) pokazujemy, że klient jest dla nas najważniejszy i też dbamy o jego zadowolenie. Lojalność w e-handlu jest czynnikiem, który w znacznym stopniu wpływa na rozwinięcie się działalności, pozyskiwaniu nowych i utrzymywanie stałych klientów.

2.    Proces helpdesk
Decydowanie się na stworzenie systemów tego typu znacznie poprawiają jakość świadczonych usług. Zautomatyzowanie pomocy, poprawi znacznie komunikację, ułatwi i usprawni organizację, zarządzanie i system rozwiązywania problemów. Aplikacja ta pozwala szybko i skutecznie zwalczyć problem u źródła.

3.    Wirtualny doradca
Jest to jeden z najważniejszych elementów kanałów komunikacyjnych między firmą a klientem. Jest to swego rodzaju aplikacja komputerowa, związana z interpretacja mowy ludzkiej. Są to mechanizmy komputerowe mające na celu imitację człowieka. Firmy widząc efektywność tej aplikacji bardzo często decydują się na jej zastosowanie.

4.    Aplikacje mobilne
Ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwiązania mobilne są coraz bardziej popularne. Wyróżnia się trzy typy aplikacji. Są to:

  • Aplikacje offline - działają bez konieczności połączenia się z Internetem, niektóre z nich umożliwiają synchronizacje z innymi urządzeniami;
  • Klienckie - rodzaj interfejsu mobilnego. Do prawidłowego działania niezbędny jest dostęp do Internetu;
  • WEB - bardzo zaawansowane strony WWW. Korzystanie z nich jest możliwe z komputerów stacjonarnych oraz za pomocą ekranów urządzeń mobilnych.

 

5.    Platforma Inteligentnego Wspomagania e-Handlu

To rozwiązanie skierowane dla sklepów internetowych z 10-ciu najpopularniejszych branż funkcjonujących w Internecie (należą do nich: odzież, hobby, zdrowie, gry, komputery i elektronika, prezenty, sport, dziecko, a także książki i muzyka). PIWeH umożliwia pomiar, ocenę oraz wnikliwą analizę porównawczą poszczególnych parametrów e-commerce w sklepie internetowym. Wszystko po to, by dostarczyć właścicielom e-sklepów rzetelnej wiedzy, dzięki której podejmowanie trafnych decyzji biznesowych będzie o wiele prostsze.
 

Narzędzi do prowadzenia efektywnego e-handlu jest znacznie więcej. Jednak wykorzystanie zaledwie kilku z podanych narzędzi gwarantuje poprawienie efektywności w tym zakresie. Warto zainwestować w rozwój akurat tej dziedziny, ponieważ prawie każdy korzysta ze smartfonów, tabletów, i innych urządzeń połączonych z siecią. Internet to przyszłość przedsiębiorców, dlatego warto się o nią w odpowiedni sposób zatroszczyć.


Artykuł powstał przy współpracy z http://www.ecommerce.ideo.pl.