Briefpanel.pl

katalog firm

Dodaj firmę

 

O nas

Serwis briefpanel.pl zawiera interesujące artykuły i aktualności z branży marketingowej. Ponadto, w serwisie można umieścić wizytówki firmy. Jeżeli jesteś właścicielem firmy marketingowej dodaj wpis darmowy lub wpis premium w naszym katalogu stron www.

Artykuły

Złośliwi twierdzą, że ci, którzy nie mają pomysłu na życie, wybierają studia pedagogiczne lub marketing i zarządzanie. Czym wspomniane kierunki zasłużyły sobie na tak wielkie zainteresowanie?
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischera w Krakowie po raz kolejny organizuje szkolenie z marketingu w ramach projektu MMMP@. Jest to już jego IV edycja na którą rekrutacja trwa do 15 lutego br.
Wszelkie działania reklamowe opierają się na kreatywności działających w branży specjalistów, którzy odpowiedzialni są za tworzenie strategii wspierających rozwój biznesu i poprawę wizerunku marki.
Inbound Marketing to jeden z tematów częściej poruszanych na konferencjach branżowych. Z racji tego można wnioskować, iż w najbliższym czasie może on stać się jednym z wiodących trendów. Jest już nim z resztą na zachodzie.
Umiejętnie stworzony brief odgrywa bardzo istotną rolę w trakcie tworzenia kampanii reklamowej. Jest on dokumentem, który zawiera najistotniejsze informacje przydatne w jej kreowaniu.
W związku z dużą konkurencją na rynku celem każdego przedsiębiorcy staje się dotarcie do jak najszerszej grupy odbiorców, a przez to powstanie grona lojalnych klientów. Dlatego tak ważna jest kreatywność i pomysłowość w planowaniu kampanii reklamowej.
Pojęcie public relations (PR) z roku na rok staje się coraz powszechniejszym. Często zdarza się jednak, iż osoby je używające tak naprawdę nie mają pojęcia co ono oznacza. Czym więc tak naprawdę jest PR, i czemu służą jego działania?
Agencja interaktywna Ideo Sp. z o.o. uruchomiła dedykowany serwis, zawierający ofertę firmy z zakresu obsługi marek w ramach różnych platform społecznościowych. Powstanie strony jest odpowiedzią agencji na popularność jaką zyskują obecnie social media.
«««  1 | 2 | 3 | 4 | 5  »»»